Archief VA - Akten der Verwaltung

referentie code

AT GemA Seefeld i. T. VA

Alternative identifier(s)

Titel

Akten der Verwaltung

Datum(s)

  • 1810 - 1960 (Vervaardig)

Beschrijvingsniveau

Archief

Omvang en medium

40 Kartons

Naam van de archiefvormer

Institutionele geschiedenis

Geschiedenis van het archief

Bereik en inhoud

Waardering, vernietiging en slectie

Aanvullingen

Ordeningstelsel

Der Bestand "Akten der Verwaltung" besteht aus Resten des überlieferten Schriftgutes bis etwa Mitte der 1950er Jahre. Die Unterlagen jüngeren Datums sind noch in der Registratur der Gemeindeverwaltung resp. im Zwischenarchiv des Gemeindeamtes. Die Ordnung nach Aktenplan oder die in den 1930er Jahren bestehende alphabetische Ordnung war zerstört und nur noch in Fragmenten sichtbar.
Bei der Erschließung erfolge eine Zuordnung an den Hauptgruppen des Einheitsaktenplanes. In jenen Fällen in denen dies nicht möglich war, wurde eine nähere inhaltliche Beschreibung vorgenommen.

Voorwaarden voor raadpleging

Voorwaarden voor reproductie

Taal van het materiaal

Schrift van het materiaal

Taal en schrift aantekeningen

Fysieke eigenschappen en technische eisen

Toegangen

Bestaan en verblifplaats van originelen

Bestaan en verblijfplaats van kopieën

Related units of description

Related descriptions

EAP

Onderwerpen

Names

Genres

Identificatie van de beschrijving

Identificatiecode van de instelling

Toegepaste regels en/of conventies

Status

Concept

Niveau van detaillering

Gedeeltelijk

Verwijdering van datering archiefvorming

Bronnen

Voorwaarden voor raadpleging en gebruik

EAP

Related subjects

Related people and organizations

Related genres